Ku: Wangsa Susena, S.Pd.I.
Sarengsena Allah nyiptakeun sawarga ‘Adn (Jannatul ‘Adn), lajeng Allah miwarang Malaikat Jibril A.S. sangkan nitenan bari ngaroris eta sawarga nu parantos didamel ku Allah nu khusus dicawiskeun pikeun hamba-hamba-Na nu jadi kakasih Manten-Na.
Nampi Parentah ti Allah kitu, lajeng anjeunna nitenan sabudeureun eusi sawarga ‘Adn, nuju anteng Malaikat Jibril A.S. ningalian kaayaan sawarga ‘Adn, ujug-ujug datang salah saurang bidadari nepungan anjeunna nu kaluar ti salah hiji rohangan eta sawarga ‘Adn, nu eta bidadari teh maledoggeun imutna, ngan katingali Jibril A.S. jol kedepruk teh anjeunna sujud, panyangki anjeunna mah cahaya nu datang tina gurilapna cahaya waosna eta bidadari teh cahaya Allah Robbul ‘Izzati. Atuh ningali Malaikat Jibril sapertos kitu, eta bidadari teh sasauran:
“Cengkat anjeun tina sujud, yeuh kapercayaan Allah !”
Lajeng Malaikat Jibril nyengkatkeun mastakana tina sujudna, nu saterasna anjeunna nyarios ka eta bidadari:
“Maha Agung Allah nu parantos nyiptakeun anjeun !”
“Naha anjeun apal ..yeuh Jibril ..! keur saha kami diciptakeun ?” Tanya Bidadari ka malaikat Jibril A.S.
“Keur saha atuh…anjeun diciptakeun ?” malaikat Jibril A.S. malik naros
“Kami diciptakeun khusus pikeun jalma-jalma nu ngutamakeun ridho Allah batan nurut kana hawa nafsu maranehna”. (Mukasyafatul Kulub)
******
Dicarioskeun yen Ibnu Abbas R.A. sasauran:
“Aya dalapan Panto sawarga nu didamel ku Allah S.W.T. sadayana tina emas nu ditarertes ku inten mutiara.
Panto kahiji, khusus kangge para Nabi, para Rasul, para Syuhada, sareng khusus pikeun jalma nu rajin kana shodaqoh (dermawan).
Panto kadua, khusus pikeun jalmi-jalmi nu ngalakonan shalat kalayan sampurna rukun jeung syaratna kalebet sampurna wudhu’na, tur khusyu’ dina shalatna.
Panto katilu, dikhususkeun pikeun jalma-jalma nu ngaluarkeun zakat tina harta nu dipibandana.
Panto kaopat, khusus pikeun pikeun maranehna nu salawasna ngalaksanakeun amar ma’ruf nahyi munkar.
Panto kalima, dikhususkeun pikeun jalma-jalma nu salawasna nahan kana hawa nafsuna tegesna teu ngagugu teuing kana hawa nafsu nu matak nyilakakeun ka diri.
Panto kagenep, dikhususkeun pikeun maranehna nu ngalaksanankeun haji jeung umroh nu mabrur.
Panto katujuh, dikhususkeun pikeun para mujahidin fi sabilillah,
Sedengkeun Panto nu kadalapan, dikhususkeun pikeun maranehna nu salawasna ngalakonan amal kahadean, saperti ngieun laku hade ka ibu rama, silaturahmi jeung rea-rea deui ti eta.
Nampi Parentah ti Allah kitu, lajeng anjeunna nitenan sabudeureun eusi sawarga ‘Adn, nuju anteng Malaikat Jibril A.S. ningalian kaayaan sawarga ‘Adn, ujug-ujug datang salah saurang bidadari nepungan anjeunna nu kaluar ti salah hiji rohangan eta sawarga ‘Adn, nu eta bidadari teh maledoggeun imutna, ngan katingali Jibril A.S. jol kedepruk teh anjeunna sujud, panyangki anjeunna mah cahaya nu datang tina gurilapna cahaya waosna eta bidadari teh cahaya Allah Robbul ‘Izzati. Atuh ningali Malaikat Jibril sapertos kitu, eta bidadari teh sasauran:
“Cengkat anjeun tina sujud, yeuh kapercayaan Allah !”
Lajeng Malaikat Jibril nyengkatkeun mastakana tina sujudna, nu saterasna anjeunna nyarios ka eta bidadari:
“Maha Agung Allah nu parantos nyiptakeun anjeun !”
“Naha anjeun apal ..yeuh Jibril ..! keur saha kami diciptakeun ?” Tanya Bidadari ka malaikat Jibril A.S.
“Keur saha atuh…anjeun diciptakeun ?” malaikat Jibril A.S. malik naros
“Kami diciptakeun khusus pikeun jalma-jalma nu ngutamakeun ridho Allah batan nurut kana hawa nafsu maranehna”. (Mukasyafatul Kulub)
******
Dicarioskeun yen Ibnu Abbas R.A. sasauran:
“Aya dalapan Panto sawarga nu didamel ku Allah S.W.T. sadayana tina emas nu ditarertes ku inten mutiara.
Panto kahiji, khusus kangge para Nabi, para Rasul, para Syuhada, sareng khusus pikeun jalma nu rajin kana shodaqoh (dermawan).
Panto kadua, khusus pikeun jalmi-jalmi nu ngalakonan shalat kalayan sampurna rukun jeung syaratna kalebet sampurna wudhu’na, tur khusyu’ dina shalatna.
Panto katilu, dikhususkeun pikeun jalma-jalma nu ngaluarkeun zakat tina harta nu dipibandana.
Panto kaopat, khusus pikeun pikeun maranehna nu salawasna ngalaksanakeun amar ma’ruf nahyi munkar.
Panto kalima, dikhususkeun pikeun jalma-jalma nu salawasna nahan kana hawa nafsuna tegesna teu ngagugu teuing kana hawa nafsu nu matak nyilakakeun ka diri.
Panto kagenep, dikhususkeun pikeun maranehna nu ngalaksanankeun haji jeung umroh nu mabrur.
Panto katujuh, dikhususkeun pikeun para mujahidin fi sabilillah,
Sedengkeun Panto nu kadalapan, dikhususkeun pikeun maranehna nu salawasna ngalakonan amal kahadean, saperti ngieun laku hade ka ibu rama, silaturahmi jeung rea-rea deui ti eta.
Kacutat dina kitab Daqa’iqul Akhbar, Ka’ab ngariwayatkeun yen anjeunna kantos naros ka Rasulullah S.A.W. ngeunaan tatangkalan nu aya di sawarga, maka Rasulullah S.A.W. ngadawuh:
"Dahan tatangkalan di sawarga mah tara keuna ku garing, Dangdaunana tara keuna ku ngarangrangan, bungbuahanana tara keuna ku petot atawa pareot (komo marurag mah).
Aya hiji tangkal nu pangbadagna, nu ngaran eta tangkal teh ‘Thuuba’, akarna didamel ku Allah tina mutiara, tangkalna didamel ku Allah tina yaqut beureum, bagian luhurna didamel ku Allah tina emas, dahan-dahanna eta tangkal teh didamel ku Allah tina zabarzud, daun-daunna didamel ku Allah tina sundus.
Eta tangkal teh mibanda tujuh puluh rebu dahan, dahan nu pangluhurna ngajul ka luhur nyambung nepi ka suku-suku Arasy-na Allah, sedengkeun nu panghandapna nanceb ka handap nepi ka langit dunya.
Teu aya hiji kamar oge nu aya di jero sawarga, kabeh oge ngiuhan di handapeun salah sahiji dahan eta tangkal. Nu tiap-tiap dahan bijil rupa-rupa bungbuahan nu luyu reujeung kahayang nu bakal jadi pangeusi sawarga. Tur eta tangkal teh ngabijilkeun cahaya nu hurung gumebyar nu taya tandingna di alam dunya kajaba ku cahaya matahari nu aya di langit, tapi cahayana eta tangkal teh nyaangan ka sagala tempat.
*****
Di carioskeun deui yen di satukangeun shirot teh aya padang pasir nu lalega nu pinuh ku mangpirang-pirang tutuwuhan. Di handap tiap tutuwuhan teh aya dua cai nyusu nu sumber muarana ti sawarga, nu hiji di sabelah kenca, nu hiji disabeulah katuhu eta tutuwuhan.
Jalma-jalma mu’min nu bisa ngaliwatan shirot, bakal nginum tina salah sahiji cai nyusu eta, nu mun geus nginum eta cai nyusu teh, bisa ngaleungitkeun tina dirina si eta jalma mu’min sifat-sifat hate nu kotor, kayaning hasud, dengki, jail, kaniaya, iren panastren jeungsjabana ti eta. Jeung bakal ngaberesihkeun sagala kokotor badan nu aya dina dirina si mu’min, kayaning getih , cai kahampangan, jeung kokotor sejenna.
Sanggeus si mu’min nginum cai tina salah sahiji cai nyusu eta, tuluy si mu’min bakal anjog ka hiji talaga nu satuluyna mandi dina eta talaga pikeun beberesih. Sarengsena mandi di eta talaga, tuluy hanjat ti eta talaga, maka si eta mu’min rarayna bakal cahayaan caangna lir ibarat bulan purnama, awakna lir ibarat sutera, bau awakna seungit lir kasturi.
Tuluy maranehna ngadeukeutan ka panto sawarga, samemeh muka eta lawang panto, maka bakal kaluar widadari nu mapag nu geulisna kawanti-wanti endahna malih warna, nu tiap-tiap widadari teh geus boga aran-aran saha nu jadi salakina, nu satuluyna ngarangkul pinuh ku kageugeut, bari ngaleng ngajak asup ka jero sawarga, nu dijero eta sawarga teh tos nyampak tujuh puluh ranjang, nu tiap ranjang diluhurna ngampar tujuh puluh tilam sepre, nu tiap hiji tilam sepre teh hiji widadari, nu hiji widadari eta make tujuh puluh rarangken perhiasan.
****
Wallohu A’lam
Subang, 13052010
"Dahan tatangkalan di sawarga mah tara keuna ku garing, Dangdaunana tara keuna ku ngarangrangan, bungbuahanana tara keuna ku petot atawa pareot (komo marurag mah).
Aya hiji tangkal nu pangbadagna, nu ngaran eta tangkal teh ‘Thuuba’, akarna didamel ku Allah tina mutiara, tangkalna didamel ku Allah tina yaqut beureum, bagian luhurna didamel ku Allah tina emas, dahan-dahanna eta tangkal teh didamel ku Allah tina zabarzud, daun-daunna didamel ku Allah tina sundus.
Eta tangkal teh mibanda tujuh puluh rebu dahan, dahan nu pangluhurna ngajul ka luhur nyambung nepi ka suku-suku Arasy-na Allah, sedengkeun nu panghandapna nanceb ka handap nepi ka langit dunya.
Teu aya hiji kamar oge nu aya di jero sawarga, kabeh oge ngiuhan di handapeun salah sahiji dahan eta tangkal. Nu tiap-tiap dahan bijil rupa-rupa bungbuahan nu luyu reujeung kahayang nu bakal jadi pangeusi sawarga. Tur eta tangkal teh ngabijilkeun cahaya nu hurung gumebyar nu taya tandingna di alam dunya kajaba ku cahaya matahari nu aya di langit, tapi cahayana eta tangkal teh nyaangan ka sagala tempat.
*****
Di carioskeun deui yen di satukangeun shirot teh aya padang pasir nu lalega nu pinuh ku mangpirang-pirang tutuwuhan. Di handap tiap tutuwuhan teh aya dua cai nyusu nu sumber muarana ti sawarga, nu hiji di sabelah kenca, nu hiji disabeulah katuhu eta tutuwuhan.
Jalma-jalma mu’min nu bisa ngaliwatan shirot, bakal nginum tina salah sahiji cai nyusu eta, nu mun geus nginum eta cai nyusu teh, bisa ngaleungitkeun tina dirina si eta jalma mu’min sifat-sifat hate nu kotor, kayaning hasud, dengki, jail, kaniaya, iren panastren jeungsjabana ti eta. Jeung bakal ngaberesihkeun sagala kokotor badan nu aya dina dirina si mu’min, kayaning getih , cai kahampangan, jeung kokotor sejenna.
Sanggeus si mu’min nginum cai tina salah sahiji cai nyusu eta, tuluy si mu’min bakal anjog ka hiji talaga nu satuluyna mandi dina eta talaga pikeun beberesih. Sarengsena mandi di eta talaga, tuluy hanjat ti eta talaga, maka si eta mu’min rarayna bakal cahayaan caangna lir ibarat bulan purnama, awakna lir ibarat sutera, bau awakna seungit lir kasturi.
Tuluy maranehna ngadeukeutan ka panto sawarga, samemeh muka eta lawang panto, maka bakal kaluar widadari nu mapag nu geulisna kawanti-wanti endahna malih warna, nu tiap-tiap widadari teh geus boga aran-aran saha nu jadi salakina, nu satuluyna ngarangkul pinuh ku kageugeut, bari ngaleng ngajak asup ka jero sawarga, nu dijero eta sawarga teh tos nyampak tujuh puluh ranjang, nu tiap ranjang diluhurna ngampar tujuh puluh tilam sepre, nu tiap hiji tilam sepre teh hiji widadari, nu hiji widadari eta make tujuh puluh rarangken perhiasan.
****
Wallohu A’lam
Subang, 13052010
Tidak ada komentar:
Posting Komentar